1 Şubat 2016 Pazartesi

Ev Yapımı Badem Sütü Tarifi - Homemade Almond Milk Recipe




Scroll Down For English Please:)


Ben peynir olarak lor peynirini, süt kullanmak istediğimde badem sütünü tercih ediyorum.

Sebeplerini neden süt içmemeliyiz yazımda bulabilirsiniz.

Ancak dışarıda satılan badem sütleri çok yapay. Şeker, tuz ve diğer tatlandırıcı/koruyucu maddeler içeriyor.

Önce doğal badem sütü aradım ancak bulamadım. O zaman iş başa düştü. Bu yüzden evde badem sütü yapımını denedim.

Bu kadar kolay bir şey olduğunu bilsem bugüne kadar çoktan yapardım. Benim katı meyve sıkacağım yok bu yüzden sıradan blender kullandım.

Geceden bademleri ıslıyorsunuz.



Ben 1 bardak süt için yaklaşık 30gram badem kullandım. 1 su bardagi su kullandım.

Suyu zevkinize göre azaltıp çoğaltabilirsiniz. Daha sivi olmasi icin blender esnasinda tadina bakarak su eklemenizi oneririm.

Daha sonra hepsini blendera attim ve uzun sure cektim.

Taneciksiz isterseniz süzebilirsiniz. Süzgeç çok verimli olmayabiliyor. Bu yüzden ince bir bez veya tülbent daha verimli. Ama ben kabuklarini soydugumda suzmeye gerek kalmadigini farkettim. Soyup suyunu da bol koyarsaniz neredeyse taneciksiz oluyor. Ama yine de size bagli.




Vanilya tanecikleri veya tarcin ekleyebilirsiniz. Ozellikle vanilya cok lezzet katiyor.

Bence cok guzel bir spor oncesi icecegi. Ozellikle kardio oncesi kahve ile birlikte icine 1 kasikta peanut butter koyarak icebilirsiniz. %100 dogal protein shake:)

Bu da badem sütümle yaptığım yulaf lapası. Yummy yummy.



------------------------------------------------

I prefer cottage cheese instead of cheese and almond milk instead of animal milk. The reasonds why I don't drink milk is here.

But most of the almond milk seld in supermarkets has sugar, salt and other unnatural products in it. So I made my almond milk at home. If I know that it was this easy I would made it before.

Since I don't have an juicer I used regular blender.

Soak the almonds over night.

I used like 30grams almonds for cup of milk. I used a glass of water.



Then just blend them all. You can add vanilla, cinnamon or coconut in it too. Depends on you. Add water or almond depending on your taste. You can filter it if u want less particuls.

Regular filter may not be very helpful. So use a thin piece of fabric for best results.

But I noticed that if I peel of the shells there is no need to filter. And if you increase the water it will be so much more liqued as well.

And this is my oatmeal with almond milk.



If you add coffie and a spoon of homemade peanut butter you will have the perfect pre workout drink. 100% natural protein shake:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder