24 Aralık 2015 Perşembe

Aslında ne yiyorsunuz. Special K ve Nesfit'in Zararları!




Bu sabah kahvaltınızda Nesfit v.b. diyet bir gevrek mi yediniz?

Tebrikler. Zehrinizi neli aldınız peki? Meyveli, çikolatalı veya sade.

Siz hala diyet yapmak, hafif yemek sağlıklı olmak adına Nesfit ve benzeri ürünleri yiyenlerden misiniz?

Sizi tebrik ediyoruz. Şeker bağımlılığına bir adım daha yaklaştınız. 

Evet kabul ediyorum tadı çok güzel. Bende zamanında düştüm aynı hataya. Çerez gibi yarım paketi bayıla bayıla yerdim. Önce yedikten kısa bir süre sonra tekrar acıktığımı farkettim. Sonra yedikçe yiyesimin geldiğini. Ve uzun vadede asla kilo vermediğimi ve tok kalmadığımı.

Bu hatayı doğal ve paketsiz ürünlerin önemini öğrenmeden önce yapmıştım. Yediklerimden anlamışsınızdır paketli, doğal olmayan ürünlere karşıyım. Ne adı diyet olursa olsun bu ürünlerin içinde öncelikle tatlandırıcı var, tatlandırıcının aslında şekerden hiç bir farkı olmadığı, vücutta şeker etkisi yarattığını ve de tam tersine iştah açtığı kanıtlandı.

Tatlandırıcının dışında bu üründe hiç ama hiç bir besleyici öğe bulunmuyor. Yani doyamamanız tamamen doğal. Bir kase nesfit'i suyun içinde bırakın bir süre ve gözlemleyin. Nasıl da şişiyor ve sonra parçalanıyor. İşte aynı bu şekildesiz onu yedikten sonra önce midenizde şişiyor bir an tok olduğunuzu sanıyorsunuz, sonra puffff gerşey uçtu gitti.Elimizde kalan bizi daha sonrada daha da acıktıracak olan bir sürü gereksiz kalori, sağlıksız besin ve şeker. Tebrikler şeker hastalığına ve kilo almaya bir adım daha yaklaşrınız.

Hele ki hayatta duyduğum en saça şey 2 öğün'de nesfit, Special K yenerek kilo vermek. Evet kalori miktarını o kadar düşürürsen bir anda kilo verebilirsin. Ama 1 ay sonrasında bir yazın bana o verdiğiniz kilolar kaldı mı? Ha bi de bi 15 sene sonra yazın bana kanser ve diyabet ile nasıl baş ediyorsunuz.

Düzenli yiyenlerin bir çoğu kabızlık yaptığından şikayet çi çok matah bir şey olsa bağırsak çalışımınızda güzel olur. Adam gibi tahıl olsa lif'te olurdu. Sadece nesfit değil tüm diyet ürünlerin kabız yaptığı bir gerçek. Bir sorgulama lı insan neden diye?

Bayağı atar yaparım sanırım sakin olmalıyım. Sebebi ofiste 2 haftadır Nesfit diyetine bayağı inanmış 1.90 boyunda 28 yaşında bir arkadaşın dolaşıyor gözümün önünde buna inanıp yiyor ama sonra acıkıp saçma sapan şeyleri daha çok yiyor sonrada neden kilo veremedim başak da bir şey yemiyordum oysaki 15 gündür diyor olması.

Arakadaşlar siz siz olun vücudunuzu zehirlemeyin. O en değerl varlığınız şekerli ve işlenmiş gıdalar kanserin bir numaralı tetikleyicisi. Ha bir de kilo verdirdiği falan da yooooook!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder